ads
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

مشارکت دیلمون در احیای90 هکتار از جنگل های هیرکانی

مشارکت دیلمون در احیای90 هکتار از جنگل های هیرکانی

اینجا قراره اتفاقات خوبی برای منابع طبیعی کشورمون بیافته. بعد کلی جنگل سوزی و جنگل خواری الان وقتشه که گروههایی بیان و داوطلبانه به احیای جنگل ها و حراست و حفاظت از این منابع ارزشمند ملی بپردازند. در همین راستا، سایت مجموعه دیلمون هم در احیای 90 هکتار از جنگل های هیرکانی با کاشت 75000 نهال همکاری کرده و از شما طبیعت دوستان هم دعوت به همکاری می کنیم.

در این تفاهم نامه که بین دبیرخانه توسعه پایدار «مسیر گردشگری دیلمان» و سازمان مردم نهاد «سبزکاران بالان» به امضا رسید، قراره ۹۰ هکتار از اراضی جنگلی روستای لیشک که در سال های گذشته پاک تراشی شده است احیا بشن.

آموزش بچه ها و تبدیل آن ها به جنگل بانان کوچک در کنار ایجاد نهالستان های کوچک مشارکتی از دیگر برنامه های تعریف شده در این پروژه هست.

در این پروژه که «بانی جنگل» نام دارد قرار است موسسه سبزکاران بالان با مشارکت حامیان مالی و مردم منطقه به توسعه نهالستان گونه های بومی جنگل های هیرکانی ، نهالکاری اراضی تخریب شده و نگهداری نهال ها بپردازد.

خوشحالیم تا بتونیم در کنار شما عزیزان یه جنگل رو احیاء کنیم و یه اتفاق خوب رو رقم بزنیم. دغدغه توسعه منطقه درکنار همکاری مجموعه دیلمون در اجرای پروژه ی ملی کریدورگردشگری دیلمان باعث شد تا در این کارخیر سهیم بشیم.

از شما عزیزان هم دعوت می کنیم تا در هزینه های کاشت نهال این پروژه شریک بشید. علاقه مندان به مشارکت در این پروژه می توانند با شماره ۰۹۱۱۵۴۵۳۳۹۸ نیز تماس گرفته و اطلاعات بیشتر دریافت کنند.

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لینک کوتاه نوشته

خطا: فرم تماس پیدا نشد.