ads
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

همکاری با دیلمون

Work with us

همکاری در فروش محصولات کشاورزی دِیلمون به شکل نمایندگی پخش یا عاملیت فروش چگونه است؟

شرکتهای پخش ، بنکداران موادغذایی و صاحبان کسب و کارهای مرتبط با موادغذایی که توانایی فروش و عرضه مناسب محصولات دِیلمون را دارا می باشند در صورت تمایل می توانند به صورت نمایندگی یا عاملیت فروش یا پخش محصولات دِیلمون ، در منطقه خود و در سرتاسر کشور فعالیت نمایند.

صاحبین کسب و کارهای پخش و عرضه موادغذایی مانند عمده فروشی ها، فروشگاه های کوچک و بزرگ موادغذایی می توانند برای تکمیل ظرفیت انبار یا قفسه های فروش کالاهای خود، در کنار سایر برندهایی که با آنها همکاری می کنید از محصولات با کیفیت دِیلمون هم بهره مند شده و پاسخگوی مناسب مشتریان خود و جلب رضایت خاطر هرچه بیشتر آنها باشند.

اگر بنکدار یا عمده فروش موادغذایی هستید و نیاز به انواع برنج،چای یا عسل به شکل عمده یا بسته بندی یا خرید اعتباری محصولات را دارید ما امکان همکاری با شما عزیزان را هم فراهم کرده ایم.

حاشیه سود در نظر گرفته شده در این روش همکاری فروش به شکل توافقی است. متقاضیان این قسمت می توانند از طریق تماس با خطوط تلفنهای درنظر گرفته شده پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.همچنین می توانید با پر کردن اطلاعات جدول زیر برای ما پیغام بگذارید ما برای پاسخ به سوالات شما در کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهیم گرفت. 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روشهای همکاری با ما در فروش محصولات یا تامین کالاهای مورد نیاز خود به شکل عمده یا اعتباری با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

خطوط تلفن ثابت:
01342474726
01342474728
01342474828

خطوط تلفن همراه:

09124204199
09055794931